SEOtour - Profesjonalne szkolenie SEO

Prowadzący: Grzegorz Strzelec - exHead of SEO w Onet, obecnie Chief SEO Cosultant w Discovery / TVN

Zapraszam na wspaniałą podróż do świata Google, podczas której przekażę Ci moją najlepszą i praktyczną wiedzę o biznesowym tworzeniu i planowaniu SEO. Wiedzę, którą wypracowałem przez wiele lat w Grupie Onet RAS Polska. Wiedzę, którą zbudowałem łącząc 20-letnie kompetencje biznesowe z SEO.
Serdecznie zapraszam!

Zapisz się na szkolenie Zobacz opinie o SEOtour
  • Warszawa 22 maj 2019
  • Kraków 29 maj 2019
  • Wrocław 05 cze 2019
  • Katowice 12 cze 2019
  • Gdańsk 19 cze 2019
  • Białystok 30 sty 2019
  • Bielsko Biała 25 sty 2019
  • Bydgoszcz 13 lut 2019
  • Częstochowa 01 lut 2019
  • Elbląg 13 lut 2019
  • Ełk 22 mar 2019
  • Gdańsk 19 gru 2018
  • Gliwice 14 gru 2018
  • Gorzów Wielkopolski 27 lut 2019
  • Kalisz 07 mar 2019
  • Katowice 09 lis 2018
  • Kielce 07 gru 2018
  • Konin 27 mar 2019
  • Koszalin 11 lut 2019
  • Kraków 07 lis 2018
  • Lublin 09 sty 2019
  • Łomża 05 kwi 2019
  • Nowy Sącz 11 sty 2019
  • Olsztyn 15 lut 2019
  • Opole 23 sty 2019
  • Płock 17 kwi 2019
  • Poznań 21 lis 2018
  • Radom 20 lut 2019
  • Rybnik 01 mar 2019
  • Rzeszów 23 lis 2018
  • Sandomierz 29 mar 2019
  • Słupsk 18 mar 2019
  • Suwałki 20 mar 2019
  • Szczecin 16 sty 2019
  • Świnoujście 18 sty 2019
  • Tarnów 30 lis 2018
  • Warszawa 14 lis 2018
  • Wrocław 28 lis 2018
  • Zgierz 12 gru 2018
Responsive image

"SEO nie tworzy dobrej jakości. To jakość tworzy dobre SEO."


...to silny argument, którego z reguły używam, gdy tłumaczę na czym polega marketing w wyszukiwarkach. To nie biznes ma się dostosować do SEO, tylko SEO ma się gruntownie wpasować w biznes i jego procesy. Prawie zawsze. Nazywam się Grzegorz Strzelec i to fundament wiedzy jaką wdrażałem przez wiele lat pracy w Onet a a dziś w TVN / Discovery.

Cześć mojego doświadczenia w przekazywaniu wiedzy zdobywam, mając zaszczyt występować na największych konferencjach wielu branż w Polsce. Pośród nich Festiwal SEO, See Bloggers, Blog Roku czy Impact Academy. Wykładałem na uczelniach SWPS, UJ, UW.

Jeśli masz ochotę zobaczyć przedsmak tego co pokazuję na szkoleniach, zachęcam do pobrania mojej prezentacji z tegorocznej edycji Festiwal SEO. Ostrzegam, tego się nie da odzobaczyć :) 10 przykazań klienta SEO

Opis szkolenia

Szkolenie potrwa 8 godzin. Chcę dotrzeć do tych osób, które zazwyczaj nie mają czasu na podróże do największych miast. Dlatego będę w aż 46 miastach Polski. SEOtour potrwa od listopada 2018 do maja 2019. Liczba uczestników w każdym mieście to maksymalnie 25 osób. Szkolenie kieruję przede wszystkim do osób prowadzących biznes bądź zarządzających marketingiem lub projektami. Zapraszam również specjalistów SEO oraz osoby, które dopiero zaczęły przygodę z SEO. Oczywiście część wiedzy jaką przekażę może być znana profesjonalistom z branży SEO, ale nawet dla tych osób liczę, że dużo będzie przykładów, które obecną wiedzę rozwiną lub nadadzą jej nowego znaczenia - przede wszystkim biznesowego.

Pierwsza faza szkolenia ma za zadanie wyrównać wiedzę uczestników. Pokażę co w SEO należy uznać za elementy strategiczne, jakie miedzy nimi zachodzą relacje. W jaki sposób należy podejść do SEO z punktu widzenia biznesu. Pokażę jak należy budować bazę fraz kluczowych, aby wpisywała się we współczesne modele biznesowe i sprzedażowe.

Pokażę jak należy tworzyć treść, aby zapewniała jakość, która będzie również dobra dla SEO. Gwarantuję, że klasyfikacja jaką zobaczysz, jest zaskakująco uniwersalna z punktu widzenia marketingu i biznesu. Jeśli do tej pory SEO było w Twojej firmie oddzielnym bytem, zacznie od teraz być harmonijną częścią struktury organizacji.
W tym panelu pokażę jak modelować strategię SEO, jak ustalać mierniki i jak dzięki nim może się zmienić nasze podejście do wyboru fraz kluczowych. To może być dla Ciebie naprawdę odkrywcze! Gdy już zbudujemy strategię, policzymy ją a następnie pokażę Ci co zrobić jeśli okaże się, że nie spełnia Twoich celów biznesowych.

Opowiem na przykładach jak nieefektywna lub mająca wąskie gardła strategia SEO, może stać się przychodowa, gdy połączymy ją w odpowiedni sposób z innymi kampaniami jak Mailing, Social Media czy Google Ads.

Tu wejdziemy mocno w temat zamawiania SEO na rynku. Opowiem jak rozmawiać ze specjalistami SEO, aby uzyskać najlepszy dla Twojego biznesu lub projektu efekt. Pokażę, co powinieneś przygotować zanim zadzwonisz do agencji, czego oczekiwać w zamian i czego oczekiwać raczej nie powinieneś. Odpowiemy sobie na pytanie kiedy skorzystać z usług agencji, a kiedy już powinniśmy pomyśleć o specjaliście w naszej firmie i jak go rekrutować. A może to będzie model łączony i to on będzie najbardziej efektywny? Policzymy! Gdy zdecydujesz się na specjalistę w Twojej firmie, pokaże Ci czego powinieneś od niego wymagać, jak rozliczać i jak wspólnie powinniście budować świadomość i procesy SEO.

Jednym ciągiem przechodzimy do kolejnego tematu, który spędza sen z powiek w wielu biznesach. Budowa nowego, migracja lub przebudowa starego serwisu internetowego. Tak, to potencjalnie bardzo wiele zagrożeń. Jednym ruchem ręki programisty można spowodować rozległe problemy z widocznością. Na szczęście w SEO można zbudować wiele zaworów bezpieczeństwa, zarówno produktowo jak i procesowo. Opowiem Ci o nich. Pokażę od czego zacząć, na co uważać, jak fizycznie wdrożyć zmiany oraz jak sobie radzić, gdy już coś pójdzie nie tak. W tej części będzie bardzo szybko i bardzo dużo.
Poruszymy temat Public Relations w Google oraz nie przypadkiem w tym kontekście usługę Google News. Często zły PR w czołówce wyników wyszukiwania potrafi obniżyć efektywność naszego biznesu o dwucyfrowe procenty. Opowiem Ci jak sobie z tym poradzić, co i gdzie należy zrobić, a jeśli policzymy, że jest to warte budżetu, pokaże Ci jak wykorzystać Google News, aby efektywnie zbudować PR dla nowego produktu lub zniwelować wpływ złego.

Na zakończenie, omówimy budowanie kampanii efektywnościowych w Google. Opowiem Ci jakimi dysponujesz narzędziami, jak robić efektywnie Content Marketing w wyszukiwarkach, kiedy i jak treść powinna w Google zarabiać, jak ją pisać, zamawiać i policzyć.

Zapisz się na szkolenie

Harmonogram

  • 9:15Przywitanie
  • 9:301. Podstawy SEO oraz SEO w biznesie.
  • 10:30Przerwa na kawę
  • 10:452. Modelowanie i łączenie strategii marketingowych z SEO.
  • 12:00Poczęstunek
  • 12:303. Zamawianie i zarządzanie SEO
  • 13:454. Budowa, przebudowa, migracja serwisu pod kątem SEO
  • 14:45Przerwa kawowa
  • 15:005. PR w Google oraz usługa Google News.
  • 15:456. Efektywność treści w Google
  • 16:45Pożegnanie + 30 min na pytania

Czego się nauczysz

Zrozumiesz SEO

Poznasz mierniki (KPI) biznesowe, jakie można z powodzeniem stosować w SEO. Na ich przykładzie pokażę Ci jak policzyć czy inwestycja w SEO zwróci się, a jeśli nie, to jak wykorzystać inne kanały, aby jednak SEO stało się rentowne. Dowiesz się ile kosztuje SEO, co wchodzi w jego skład, jakie ukryte koszty mogą Cię zaskoczyć.

Zarządzisz SEO

Poznasz SEO od rzadko poruszanej strony - biznesu. Nauczysz się zamawiać oraz budować kompetencje SEO w swoim projekcie lub firmie. Zdobędziesz wiedzę jak zarządzić migracją czy przebudową serwisu tak, aby były możliwie bezpieczne. Dowiesz się jak można stworzyć skuteczny proces SEO, angażujący Twoich pracowników lub zewnętrzną firmę.

Zarobisz na SEO

Dowiesz się jak wybierać treść do swojego serwisu, jak ją kategoryzować, jak klasyfikować frazy kluczowe aby dało się je policzyć, zarządzić nimi, a finalnie na tych treściach zarobić. Dowiesz się jak budować efektywny PR i Content Marketing który zarabia. Dowiesz się jak bardzo efektywne i przychodowe może być SEO, jeśli się nim zarządza we właściwy sposób.

Zapisz się na szkolenie w cenie 890zł netto (1094,70 zł brutto).

Wybierz miasto w którym chcesz odbyć szkolenie, podaj swoje dane i przejdź do płatności.

Opinie i referencje

"...Do tej pory bijemy brawo, bravo, bravissimo! Grzegorz Strzelec, Head of SEO w Grupie Onet, zaprezentował, jak za pomocą sprawnie wdrożonych canonicali wdrożyć switcha, który (...) przeniesie ruch i pozycje pomiędzy dwoma dużymi portalami."

"...SEO wciąż pozostawało dla mnie "czarną magią", dlatego bardzo chciałam dowiedzieć się o tym nieco więcej. Dzięki temu wiem już, na co powinnam zwracać uwagę, w czym się podszkolić i nad czym zdecydowanie popracować."

Recenzje szkolenia SEOtour

[Marketing i Biznes] 15 rzeczy, których nauczysz się podczas SEOtour.

14 listopada w Warszawie odbyło się jedno z 46 szkoleń, które Grzegorz Strzelec, były head of SEO w Onecie, poprowadził w ramach ogólnokrajowej inicjatywy SEOtour. Podczas wydarzenia opowiedział o 15 zagadnieniach niezbędnych przy optymalizacji stron www....

Zobacz materiał

[Dom Marketingu] SEO to konieczność wyłączenia emocji”. Wywiad z Grzegorzem Strzelcem, ekspertem pozycjonowania i SEO

SEO. Pozycjonowanie. Czarna magia. Temat dosyć trudny, ponieważ wokół SEO narosło mnóstwo mitów, kłamstw i legend. Postanowiłem jednak dowiedzieć...

Zobacz materiał

[Linkhouse] SEOtour – szkolenie SEO od Grzegorz Strzelec z SEO Planner – Relacja.

W miniony piątek Grzegorz zagościł ze swoim szkoleniem SEOtour w Katowicach (To dopiero 2 z 46 miast, które planuje odwiedzić). Rzadko zdarza się okazja, by przez cały dzień posłuchać...

Zobacz materiał

[Jarida Group] SEO Tour Grzegorz Strzelec moja opinia

Przystąpię od razu do rzeczy bez żadnych wstępów i podzielę się swoimi wrażeniami ze szkolenia przeprowadzonego przez Grzegorza Strzelca w Gdańsku w ramach ...

Zobacz materiał