SEOtour - Profesjonalne szkolenie SEO

Prowadzący: Grzegorz Strzelec - Były Head of SEO w Onet

Zapraszam na wspaniałą podróż do świata Google, podczas której przekażę Ci moją najlepszą i praktyczną wiedzę o biznesowym tworzeniu i planowaniu SEO. Wiedzę, którą wypracowałem przez wiele lat w Grupie Onet RAS Polska. Wiedzę, którą zbudowałem łącząc 20-letnie kompetencje biznesowe z SEO.
Serdecznie zapraszam!

Zapisz się na szkolenie Zobacz tematy szkolenia
  • Białystok 30 sty 2019
  • Bielsko Biała 25 sty 2019
  • Bydgoszcz 06 lut 2019
  • Częstochowa 01 lut 2019
  • Elbląg 13 lut 2019
  • Ełk 22 mar 2019
  • Gdańsk 19 gru 2018
  • Gliwice 14 gru 2018
  • Gorzów Wielkopolski 27 lut 2019
  • Jelenia Góra 06 maj 2019
  • Kalisz 07 mar 2019
  • Katowice 09 lis 2018
  • Kielce 07 gru 2018
  • Konin 27 mar 2019
  • Koszalin 11 lut 2018
  • Kraków 07 lis 2018
  • Legnica 08 maj 2019
  • Lublin 09 sty 2019
  • Łomża 05 kwi 2019
  • Łódź 05 gru 2018
  • Nowy Sącz 11 sty 2019
  • Olsztyn 15 lut 2019
  • Opole 23 sty 2019
  • Piła 31 maj 2019
  • Płock 17 kwi 2019
  • Poznań 21 lis 2018
  • Przemyśl 03 kwi 2019
  • Radom 20 lut 2019
  • Rybnik 01 mar 2019
  • Rzeszów 23 lis 2018
  • Sandomierz 29 mar 2019
  • Siedlce 25 kwi 2019
  • Słupsk 18 mar 2019
  • Suwałki 20 mar 2019
  • Szczecin 16 sty 2019
  • Świnoujście 18 sty 2019
  • Tarnów 30 lis 2018
  • Toruń 13 mar 2019
  • Ustrzyki Dolne 15 maj 2019
  • Warszawa 14 lis 2018
  • Włocławek 22 maj 2019
  • Wrocław 28 lis 2018
  • Zamość 10 kwi 2019
  • Zgierz 12 gru 2018
  • Zielona Góra 29 maj 2019
Responsive image

"SEO nie tworzy dobrej jakości. To jakość tworzy dobre SEO."


...to silny argument, którego z reguły używam, gdy tłumaczę na czym polega marketing w wyszukiwarkach. To nie biznes ma się dostosować do SEO, tylko SEO ma się gruntownie wpasować w biznes i jego procesy. Prawie zawsze. Nazywam się Grzegorz Strzelec i to fundament wiedzy jaką wdrażałem przez wiele lat pracy w Onet. W firmie, która powierzyła mi misję stworzenia działu SEO i wkomponowania go w kulturę całej organizacji. Wyniki jakie osiągnęła Grupa pozwalają mi sądzić, że zrobiłem to dobrze.

Miałem również zaszczyt występować na największych konferencjach wielu branż w Polsce. Pośród nich Festiwal SEO, See Bloggers, Blog Roku czy Impact Academy. Wykładałem na uczelniach SWPS, UJ, UW. Zawsze z bardzo dobrymi notami od uczestników i samych specjalistów SEO. To, wierzę skromnie, dość silny mandat, aby przekonać Cię do udziału w szkoleniu, nawet jeśli uważasz, że bardzo mało wiesz o SEO.

Opis szkolenia

Szkolenie potrwa 8 godzin. Chcę dotrzeć do tych osób, które zazwyczaj nie mają czasu na podróże do największych miast. Dlatego będę w aż 46 miastach Polski. SEOtour potrwa od listopada 2018 do maja 2019. Liczba uczestników w każdym mieście to maksymalnie 25 osób. Szkolenie kieruję przede wszystkim do osób prowadzących biznes bądź zarządzających marketingiem lub projektami. Zapraszam również specjalistów SEO oraz osoby, które dopiero zaczęły przygodę z SEO. Oczywiście część wiedzy jaką przekażę może być znana profesjonalistom z branży SEO, ale nawet dla tych osób liczę, że dużo będzie przykładów, które obecną wiedzę rozwiną lub nadadzą jej nowego znaczenia - przede wszystkim biznesowego.

Pierwsza faza szkolenia ma za zadanie wyrównać wiedzę uczestników. Pokażę co w SEO należy uznać za elementy strategiczne, jakie miedzy nimi zachodzą relacje. W jaki sposób należy podejść do SEO z punktu widzenia biznesu. Pokażę jak należy budować bazę fraz kluczowych, aby wpisywała się we współczesne modele biznesowe i sprzedażowe.

Pokażę jak należy tworzyć treść, aby zapewniała jakość, która będzie również dobra dla SEO. Gwarantuję, że klasyfikacja jaką zobaczysz, jest zaskakująco uniwersalna z punktu widzenia marketingu i biznesu. Jeśli do tej pory SEO było w Twojej firmie oddzielnym bytem, zacznie od teraz być harmonijną częścią struktury organizacji.
W dalszej części pokażę jak modelować strategię SEO, jak ustalać mierniki i jak dzięki nim może się zmienić nasze podejście do wyboru fraz kluczowych. To może być dla Ciebie naprawdę odkrywcze! Gdy już zbudujemy strategię, policzymy ją a następnie pokażę Ci co zrobić jeśli okaże się, że nie spełnia Twoich celów biznesowych.

Opowiem na przykładach jak nieefektywna lub mająca wąskie gardła strategia SEO, może stać się przychodowa, gdy połączymy ją w odpowiedni sposób z innymi kampaniami jak Mailing, Social Media czy Google Ads.

Po tej części odpoczniemy dłużej... :) Będzie poczęstunek, a oprócz soków, kawy i herbaty odrobina napojów 18+ jak piwo i wino. ;)
Po 30 min. przerwie, wejdziemy mocno w temat zamawiania SEO na rynku. Opowiem jak rozmawiać ze specjalistami SEO, aby uzyskać najlepszy dla Twojego biznesu lub projektu efekt. Pokażę, co powinieneś przygotować zanim zadzwonisz do agencji, czego oczekiwać w zamian i czego oczekiwać raczej nie powinieneś. Odpowiemy sobie na pytanie kiedy skorzystać z usług agencji, a kiedy już powinniśmy pomyśleć o specjaliście w naszej firmie i jak go rekrutować. A może to będzie model łączony i to on będzie najbardziej efektywny? Policzymy! Gdy zdecydujesz się na specjalistę w Twojej firmie, pokaże Ci czego powinieneś od niego wymagać, jak rozliczać i jak wspólnie powinniście budować świadomość i procesy SEO.

Jednym ciągiem przechodzimy do kolejnego tematu, który spędza sen z powiek w wielu biznesach. Budowa nowego, migracja lub przebudowa starego serwisu internetowego. Tak, to potencjalnie bardzo wiele zagrożeń. Jednym ruchem ręki programisty można spowodować rozległe problemy z widocznością. Na szczęście w SEO można zbudować wiele zaworów bezpieczeństwa, zarówno produktowo jak i procesowo. Opowiem Ci o nich. Pokażę od czego zacząć, na co uważać, jak fizycznie wdrożyć zmiany oraz jak sobie radzić, gdy już coś pójdzie nie tak. W tej części będzie bardzo szybko i bardzo dużo.
Po krótkiej przerwie poruszymy temat Public Relations w Google oraz nie przypadkiem w tym kontekście usługę Google News. Często zły PR w czołówce wyników wyszukiwania potrafi obniżyć efektywność naszego biznesu o dwucyfrowe procenty. Opowiem Ci jak sobie z tym poradzić, co i gdzie należy zrobić, a jeśli policzymy, że jest to warte budżetu, pokaże Ci jak wykorzystać Google News, aby efektywnie zbudować PR dla nowego produktu lub zniwelować wpływ złego.

Ostatnim tematem, na zakończenie, ale równie ważnym jak poprzednie, będzie budowanie kampanii efektywnościowych w Google. Opowiem Ci jakimi dysponujesz narzędziami, jak robić efektywnie Content Marketing w wyszukiwarkach, kiedy i jak treść powinna w Google zarabiać, jak ją pisać, zamawiać i policzyć.

Po tym temacie, będziemy mieli jeszcze 30 min na Wasze pytania, wymianę doświadczeń i kontaktów. Po sesji Q&A wierzę, że w dobrej atmosferze pożegnamy się, a Ciebie będzie bolała głowa od wiedzy :) Po szkoleniu wyślę Ci mailem wszystkie materiały wraz z opisem i przykładami, abyś swobodnie mógł wracać do zagadnień, przekazać je dalej w swojej firmie i mógł z sukcesem wdrażać SEO.
Zapisz się na szkolenie

Harmonogram

  • 9:15Przywitanie
  • 9:301. Podstawy SEO oraz SEO w biznesie.
  • 10:30Przerwa na kawę
  • 10:452. Modelowanie i łączenie strategii marketingowych z SEO.
  • 12:00Poczęstunek
  • 12:303. Zamawianie i zarządzanie SEO
  • 13:454. Budowa, przebudowa, migracja serwisu pod kątem SEO
  • 14:45Przerwa kawowa
  • 15:005. PR w Google oraz usługa Google News.
  • 15:456. Efektywność treści w Google
  • 16:45Pożegnanie + 30 min na pytania

Czego się nauczysz

Policzysz SEO

Poznasz mierniki (KPI) biznesowe, jakie można z powodzeniem stosować w SEO. Na ich przykładzie pokażę Ci jak policzyć czy inwestycja w SEO zwróci się, a jeśli nie, to jak wykorzystać inne kanały, aby jednak SEO stało się rentowne. Dowiesz się ile kosztuje SEO, co wchodzi w jego skład, jakie ukryte koszty mogą Cię zaskoczyć.

Zarządzisz SEO

Poznasz SEO od rzadko poruszanej strony - biznesu. Nauczysz się zamawiać oraz budować kompetencje SEO w swoim projekcie lub firmie. Zdobędziesz wiedzę jak zarządzić migracją czy przebudową serwisu tak, aby były możliwie bezpieczne. Dowiesz się jak można stworzyć skuteczny proces SEO, angażujący Twoich pracowników lub zewnętrzną firmę.

Zarobisz na SEO

Dowiesz się jak wybierać treść do swojego serwisu, jak ją kategoryzować, jak klasyfikować frazy kluczowe aby dało się je policzyć, zarządzić nimi, a finalnie na tych treściach zarobić. Dowiesz się jak budować efektywny PR i Content Marketing który zarabia. Dowiesz się jak bardzo efektywne i przychodowe może być SEO, jeśli się nim zarządza we właściwy sposób.

Zapisz się na szkolenie w cenie 890zł netto (1094,70 zł brutto).

Wybierz miasto w którym chcesz odbyć szkolenie, podaj swoje dane i przejdź do płatności. Dokładną lokalizację szkolenia w Twoim mieście wyślę Ci mailem na miesiąc przed terminem.

Opinie i referencje

"...Do tej pory bijemy brawo, bravo, bravissimo! Grzegorz Strzelec, Head of SEO w Grupie Onet, zaprezentował, jak za pomocą sprawnie wdrożonych canonicali wdrożyć switcha, który (...) przeniesie ruch i pozycje pomiędzy dwoma dużymi portalami."

"...SEO wciąż pozostawało dla mnie "czarną magią", dlatego bardzo chciałam dowiedzieć się o tym nieco więcej. Dzięki temu wiem już, na co powinnam zwracać uwagę, w czym się podszkolić i nad czym zdecydowanie popracować."

Wybrane publikacje

[Business Insider] Firma w Czechach, to iluzoryczny trend w Google.

Serwisy społecznościowe od kilku dni zalewane są wykresami popularności frazy w Google „Firma w Czechach". W związku z tym wielu dużych wydawców bez sprawdzenia wiarygodności...

Zobacz materiał

[Forbes] Wyszukiwarka Google może przetasować cały rynek online

Każdy biznes świadomie obecny w wynikach wyszukiwania Google dba bezpośrednio czy poprzez agencje marketingowe o to, aby do jego serwisu internetowego prowadziło jak najwięcej linków...

Zobacz materiał